Terugblik algemene ledenvergadering 6 oktober 2022

Gisterenavond, 6 oktober 2022, was onze Algemene Leden Vergadering. Dit keer waren we te gast bij Van der Valk Hotel Uden-Veghel. Tijdens de vergadering werd het afgelopen jaar besproken. We keken niet alleen terug, 2023 is ook aan bod gekomen wat er nog komen gaat. O.a. onderwerpen, zoals het inhuren van een relatiemanager, kwamen aan bod. De relatiemanager heeft als taak, contacten onderhouden bij onze leden, leden met elkaar verbinden maar ook zeker, het aantrekken van nieuwe leden. In de begroting is hiervoor een kostenpost opgenomen wat vragen opriep, in het bijzonder waarom dit betaald zou moeten zijn. Ter plekke ontstaat door de gezonde discussie, het initiatief dat enkele van onze leden dit willen gaan oppakken. Er ontstaat dus iets nieuws. Wat minder nieuws, is dat onze voorzitter, Frank de Winter, aan heeft gegeven dat hij eind dit jaar het stokje wilt overdragen: dus wie-o-wie, wie is er klaar voor? Voel jij je geen voorzitter maar wil jij je wel inzetten voor UOV De Kring? Wij zijn ook nog op zoek naar een penningmeester. Genoeg uitdadingen voor 2023!

Afronding van de avond met een inspirerende spreker: Jan-Joost Kroon, met als onderwerp van Capo tot CEO. Een vergelijking van bedrijfsvoering van bekende Italiaanse multinational (Maffia) met een organisatie zoals wij deze kennen. Met tips, tricks gedachte-sprongetjes en mogelijkheden hoe je anders kunt kijken naar je eigen organisatie. Een mooie afsluiter.

Jan-Joost Kroon ALV UOV De Kring 2022