%|%%|% %|%%|% %|%%|%

Foto's Alg.ledenvergadering 24/4/2014

geplaatst op maandag 28 april 2014

Voor de vergadering hadden de nieuwe leden in een kleine setting een korte kennismaking met elkaar en met de bestuursleden. Op de Algemene ledenvergadering zelf werd na de presentatie van de cijfers en voorstellen van het nieuwe bestuurslid Haro den Tuinder (Wiltec) met lovende woorden afscheid genomen van onze alom gewaardeerde adviseur Cees Metselaar.

Cees is maar liefst 16 jaar lang de drijvende kracht geweest achter het bestuur. Cees is trots op wat er bereikt is met UOV De Kring en laat het met een gerust hart over. Dank aan Cees!

Na het officiële gedeelte nam historicus Frans Govers de leden mee naar de beginsituatie van Uden van een agrarische plattelandsgemeenschap tot de industriële samenleving van nu. Hij toonde het model van de Udense Revolutie van 1946-1975 welke nog altijd model kan staan. Samenwerking en innovatie zijn van oudsher al belangrijk!

Daarna zette dialogist Laurens Putter iedereen aan tot een dynamische discussie met een soort stoelendans waarbij de diverse gedachten op papieren tafelkleden werden genoteerd. Wat betekent het ideaalbeeld van 2030 voor de samenleving in 2014? En waar gaat iedereen persoonlijk morgen al mee beginnen? Er is weliswaar nog geen oplossing maar het begin van het nadenken is gemaakt. Tijdens het netwerken werd hier nog volop over nagepraat. Hier ziet u een impressie van de avond:

sluiten